Home » פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי

פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי

בית הקשיש עמוס לרוב חפצים רבים. בעת המעבר לבית האבות סיעודי, יש לקבל החלטות לגבי החפצים או הריהוט אשר יעברו לרשות הילדים והנכדים, ואלו חפצים ייקח איתו הקשיש. בנוסף, יש לקבל החלטה לגבי הדירה עצמה, האם להשכירה או למכרה, ומה לעשות עם כל האביזרים, המכשירים והריהוט הממלא את הבית.

לשם כך ניתן להיעזר בשירות סיוע למעבר מהבית אל בית האבות הסיעודי – שירות פינוי דירה מקצועי. צוות מקצועי עוזר לקשיש ולבני משפחתו בשלב הקשה ביותר: מיון החפצים. החפצים והריהוט, אלבומי התמונות, הספרים, התקליטים, המזכרות, רובם בעלי ערך רגשי ונוסטלגי, אבל עם כל הקושי, יש לבצע תהליך זה בצורה מבוקרת והגיונית.

לשם כך, על בני המשפחה או הקשיש לבדוק היטב את החברה אשר בשירותיה הם נעזרים. לוודא את הרקורד המקצועי שלה, לוודא שעובדיה ניחנו בסבלנות כלפי צרכי הקשיש ובני משפחתו, על מנת לבצע את שלב המעבר בצורה החלקה והיעילה ביותר.

תפקידי שירות פינוי הדירה

שירות פינוי הדירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי חוסך זמן רב לקשיש ובני משפחתו. אנשי הצוות המגיעים אל בית הקשיש הם מקצועיים ומנוסים וביכולתם להעריך את שווי תכולת הבית ולהגיש הצעת מחיר.

הצעת המחיר נקבעת על פי עלות והיקף העבודה הנדרשת, ממנה מופחת שווי תכולת הבית. על פי שיטה זו, יתכנו מקרים בהם יתבצע פינוי הבית לקראת המעבר לבית האבות הסיעודי ללא תשלום. במקרים אחרים, יתכן מצב בו הקשיש ובני משפחתו גם יקבלו כסף מהחברה המבצעת את פינוי הדירה.

עובדי החברה המבצעת את פינוי תכולת הבית לקראת המעבר לבית אבות סיעודי, מקפידים למיין את החפצים הניתנים למחזור, כגון דיסקים או בקבוקים, לרבות פסולת מסוכנת לסביבה דוגמת חומרי צבע, תרופות, סוללות ועוד. אנשי החברה דואגים להעביר את תכולת הבית למקומות המתאימים.

תכולת בית דוגמת מכשירי חשמל תקינים, ביגוד, כלי בישול, שמיכות ורהיטים, מועברים על ידי החברה המפנה את הבית למוסדות צדקה המטפלים בנזקקים ואינם משליכים אותם כלאחר יד.

שירותי פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי – יתרונות

קשיש אשר מתגורר בגפו, מבוגר מידי מכדי לבצע עבודה מורכבת כזאת בעצמו. הערך הרגשי הטמון בריהוט ובחפצים המקיפים אותו עלול לגרום לו לעכב את ביצוע העבודה ביעילות, ולהימנע מהגעה להחלטה עניינית בנושא מה יישמר, מה ייזרק, ומה יעבור איתו לבית האבות הסיעודי.

בנוסף, בני משפחת הקשיש אינם פנויים תמיד לביצוע העבודה המורכבת הכרוכה בפינוי הדירה. הם יכולים להגיע אל הבית טרם המעבר ולאמץ את החפצים או הרהיטים אותם ירצו לשמור לעצמם. אלא שבשכירת שירותי חברה מקצועית, טמון גם היתרון של שמירה על חוק הניקיון.

על פי חוק זה, מוטלים קנסות כבדים על כל אדם המשליך פסולת במקום ציבורי. לכן, פינוי תכולת דירה לפני מעבר לבית אבות סיעודי, כאשר הוא מתבצע בצורה מקצועית, מבטיח את השמירה על חוק הניקיון ומונע מקרים של קבלת קנסות מהעירייה. פינוי הדירה על ידי חברה מקצועית מבוצע בתיאום מול הרשות העירונית.

גם מבחינת היבט השמירה על איכות הסביבה כדאי להיעזר בשירותי חברה מקצועית לפינוי הדירה לקראת המעבר לבית אבות סיעודי. אנשי החברה מנוסים במיון תכולת הבית מבחינת חפצים הניתנים למחזור, וחפצים המיועדים לפסולת רגילה או מסוכנת.

החברה המקצועית הנותנת שירותי פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי, דואגת גם לניקיון וסיוד הדירה בתום הפינוי, לקראת השכרתה או מכירתה. לא מדובר בשירות יקר, ומצד שני הוא משתלם ביותר.

השקט הנפשי של בני המשפחה והקשיש, ביודעם שחפציהם – הריהוט והבית אותו השאירו, מקבל את הטיפול הטוב ביותר, גורם לצעד המשמעותי של המעבר להתבצע בצורה חלקה וקלה יותר.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715458

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר